KADANG-KADANG YANG REZEKI TAK DATANG SEBAB MAGNET DIRI KITA LEMAH


3 Tip mudah JEMPUT REZEKI BERLIMPAH

1. Bila pergi bank, dah cucuk ATM card, HARAM DUK KATA DALAM HATI, duit sikit, duit tinggai sikit, duit habis! Tak leh tau! Sebab apa kita kata, itu yang kita dapat.

Habis, nak kata apa?
Yaa Allah duit saya banyak ni, saya mohon Allah bantu TAMBAH DUIT saya, tulislah berapa nak?

2. Bila buka PURSE (yang ni bahaya sebab kita selalu duk buat) jaga-jaga hati dan mulut kita sebab kita selalu kata, alaaa duit dah tinggal sikit, habis dah duit aku dan macam-macam lagi yang negatif pasal duit kita.

Habis, nak kata apa?
Kata-kata itu doa, so kata ala-ala gini (contoh yer) saya nak belanja barang dapur Yaa Allah, saya ada 200 ringgit ni, sayangnya saya duit ni. Allah bantulah saya, duit 200 ringgit ni tak luak dan tambah dalam akaun saya 20k. Terima kasih Allah

3. Beri biar singgetpun tiap hari. Kata guru saya mesti buat ni 100 hari, carilah orang misikin atau masjid, masuk singgit sehari, insyaaAllah rezeki MASUK banyak.

Habis, nak kata apa?
Masa beri sedekah ni, doa laaa, yAa Allah walau seringgit, saya ikhlas dan ni lah saya mampu, Allah bantulah saya limpah kanlah rezeki untuk saya sekiranya ada rahmat di sebalik seringgit ni, saya nak sangat BIsnes saya beri saya gaji 10k seblan. Terima kasih Allah

Cuba lah yer.itulah power Doa dan Niat kita.
Kalau suka dan rasa ada faedah untuk sahabat-sabahat lain, korang boleh share tau.

Comments

comments

zawani

Leave a Reply

Your email address will not be published.